czwartek, 14 kwietnia 2016

WIOSENNE WYZWANIE FOTOGRAFICZNE 2016

 Zmobilizowana do działania przez Panią Natalię prowadzącą blog JEST RUDO, cyknęłam kilka fotek, które chcę teraz wam pokazać! Jest to moje pierwsze wyzwanie fotograficzne i jako zupełna amatorka muszę powiedzieć, że z rezultatów jestem zadowolona. 
Na czym polegało wyzwanie? Na poruszeniu kreatywności. Zadaniem było zrobić zdjęcie na dany temat, dodatkowo spełniając pewne wymagania techniczne/ robiąc je w jakimś określonym stylu. Miłego oglądania!

2. TYLKO TY (w świetle dziennym)

3. WIOSNA (makro)

6. LUBIĘ (zdjęcie zrobione po zmroku)

8. RADOŚĆ ("zamrożony ruch")

9. O PORANKU (flat lay)

13. SZCZEGÓŁ (zdjęcie czarno-białe)

14. PORTRET (boczne oświetlenie)

15. POSTAĆ (pod światło)

Related Articles

6 komentarzy:

  1. 13 jest genialna! Szczegół nabrał zupełnie nowego znaczenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie fota nr 13. Brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówcami - 13 wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. 3. Wiosna - mam ten sam kwiat w tym samym temacie ;)Zdjęcie 6 i 13 są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 i 13 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 13 jest .... zaskakująca. Dopiero po przejechaniu na dół fotki ujawnia się "szczegół", który jest super. Dodatkowo "Lubię" bardzo na mnie działa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń